Аварійна служба
Сервісні центри
Для споживачів
Мій будинок

Типові питання

1. Як скласти акт про залиття?

Заява на складання акту про залиття подається виключно в письмовій формі фахівцю по роботі з населенням сервісного центру.

(Зазначається адреса сервісного центру, найближчого до місця проживання заявника).

Зміст заяви на складання акту про залиття:

- ПІБ заявника;

- адреса заявника;

- контактний телефон заявника;

- причина необхідності складання акту про залиття (вказується про залиття або підтоплення приміщення).

Відповідно до вимог чинного законодавства представник КП «Сумижитло» СМР (заступник головного інженера) здійснює вихід на об’єкт для складання акту про залиття протягом 3-х днів з моменту отримання відповідної заяви від споживача.

Час складання акту про залиття встановлює представник КП «Сумижитло» СМР. Зважаючи на це, заявник (або будь-який його представник) має перебувати на об’єкті, щодо якого складається акт про залиття.

Акт про залиття складається в 2-х екземплярах (один для підприємства, другий для заявника) та скріплюється їх підписами. Свій екземпляр акту про залиття з мокрою печаткою сервісного центру заявник у зручний для нього час самостійно забирає в сервісному центрі, до якого була подана заява на складання акту про залиття.

2. Як скласти заяву на відкриття (розділення, закриття) особових рахунків?

Заява на відкриття (розділення, закриття) особових рахунків населення подається виключно в письмовій формі фахівцю по роботі з населенням сервісного центру.

(Зазначається адреса сервісного центру, найближчого до місця проживання заявника).

Зміст заяви на відкриття (розділення, закриття) особових рахунків населення:

- ПІБ заявника;

- адреса заявника;

- контактний телефон заявника;

- причина необхідності коригування.

Пакет документів, який додається до письмової заяви:

- документів, які підтверджують необхідність відкриття (розділення, закриття) особового рахунку;

- документів, які підтверджують загальну площу квартири, кількість мешканців, які мають право на пільги;

- документів, які надають споживачу право на пільги, якщо споживач належить до осіб пільгової категорії.

3. Як скласти заяву про надання пільги?

Заява про надання пільги подається виключно в письмовій формі фахівцю по роботі з населенням сервісного центру.

(Зазначається адреса сервісного центру, найближчого до місця проживання заявника).

Пакет документів, який додається до письмової заяви:

- паспорт і його копія (1-2 стор. про реєстрацію);

- документ, що надає право на отримання пільги і його копія;

- ідентифікаційний код пільговика і його копія;

- довідка з місця проживання про склад сім’ї, всіх зареєстрованих членів сім’ї;

- свідоцтво (-ва) про народження дітей віком до 18 років та його (їх) копія;

- якщо є непрацездатні батьки, які зареєстровані в квартирі, потрібно надати їх копію паспорта (1, 2, 11 стор.), та в заяві написати: «Прошу зарахувати моїх непрацездатних батьків до членів моєї родини»;

- якщо пільговик помер і будуть користуватися пільгою померлого інші члени сім’ї, то потрібно надати свідоцтво про одруження та його копію та свідоцтво про смерть і його копію.

Всі копії документів мають бути з чітким зображенням.

Кожна ксерокопія сторінки повинна бути завірена належним чином заявником: «копія вірна, дата, ПІБ, підпис особи, яка завірила копія».

4. Як скласти заяву на заміну радіаторів систем опалення?

Власник квартири повинен звернутися із заявою про надання технічних умов до ТОВ «Сумитеплоенерго», за адресою: м. Суми, вул. Лебединська, буд.7, графік роботи з 08.00 до 17.00.

або ВТ «Сумське НВО ім. Фрунзе «Котельня Північного промвузла» м Суми, вул. Холодногірська, буд. 35, графік роботи з 08.00 до 17.00.

Отримавши технічні умови, власник квартири звертається до КП «Сумижитло» з пакетом документів: заява на злив води зі стояків опалювальних приладів, копія технічних умов ТОВ «Сумитеплоенерго» та копія ліцензії підприємства (установи, організації), яке буде виконувати роботи по заміні опалювальних приладів.

Заява обов’язково повинна містити бажану дату і час зливу води зі стояків опалювальних приладів, визначену заявником.

Після отримання зазначених документів КП «Сумижитло» будуть проведені роботи по зливу води зі стояків опалення в найближчий вівторок або четвер, про що фахівець по роботі з населенням сервісного центру повідомить заявника в день, попередній за днем зливу води зі стояків опалення.

5. Як скласти заяву на відключення гарячого та холодного водопостачання?

Власник квартири повинен звернутися до КП «Сумижитло» із пакетом документів: заявою на відключення гарячого та холодного водопостачання, копією ліцензії підприємства (установи, організації), яке буде виконувати роботи по заміні трубопроводів водопостачання.

Заява обов’язково повинна містити бажану дату і час відключення водопостачання, визначену заявником.

Після отримання зазначених документів КП «Сумижитло» в найближчий вівторок або четвер будуть проведені роботи по відключенню гарячого та холодного водопостачання, про що буде повідомлено споживача, про що фахівець по роботі з населенням сервісного центру повідомить заявника в день, попередній за днем відключення водопостачання.

6. Як скласти заяву на відключення електроенергії?

Власник квартири повинен звернутися із заявою про отримання технічних умов до ТОВ «Сумиобленерго» за адресою: м. Суми, вул. Д.Коротченка, буд.7, графік роботи з 08.00 до 17.00.

Отримавши технічні умови, власник квартири звертається до КП «Сумижитло» із пакетом документів: заява на відключення електроенергії, копія технічних умов ТОВ «Сумиобленерго», копія ліцензії підприємства (установи, організації), яке буде виконувати відповідні ремонтні роботи, для яких необхідне відключення електроенергії.

Заява обов’язково повинна містити бажану дату і час відключення електроенергії, визначену заявником.

Після отримання зазначених документів КП «Сумижитло» будуть проведені роботи з відключення електроенергії, про що фахівець по роботі з населенням сервісного центру повідомить заявника в день, попередній за днем відключення електроенергії.

Це вичерпний перелік випадків відключення водопостачання та електроенергії. В будь-яких інших випадках відключення водопостачання (електроенергії) КП «Сумижитло» СМР заяви не приймає.

7. Як скласти заяву на вимірювання температурного режиму?

Заява на вимірювання температурного режиму подається виключно в письмовій формі фахівцю по роботі з населенням сервісного центру.

Подається виключно в письмовій формі фахівцю по роботі з населенням сервісного центру.

(Зазначається адреса сервісного центру, найближчого до місця проживання заявника).

Зміст заяви на вимірювання температурного режиму:

- ПІБ заявника;

- адреса заявника;

- контактний телефон заявника;

- причина необхідності вимірювання температурного режиму.

Відповідно до вимог чинного законодавства представник КП «Сумижитло» СМР (заступник головного інженера та представник відповідної підрядної організації) здійснюють вихід на об’єкт для вимірювання температурного режиму протягом 3-х днів з моменту отримання відповідної заяви від споживача.

Вимірювання температурного режиму здійснюється комісійно, про що складається відповідний акт.

8. Як пояснити складові тарифу "інші послуги" в квитанції?

1) прибирання сходових кліток, 2) прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі, 3) дератизація, 4) дезинсекція, 5) обслуговування димовентиляційних каналів, 6) технічне обслуговування та поточний ремонт систем систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності, 7) поливання дворів, клумб і газонів, 8) прибирання і вивезення снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду прибудинкової території протиожеледними сумішами, 9) експлуатація номерних знаків на будинках.

9. Який тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території КП «Сумижитло» СМР?

Тариф який запропонувало КП «Сумижитло» на конкурс проведений Сумською міською радою був найнижчим і становив для 1-поверхових будинків 0,277 грн, для 2-поверхових 1,435 грн, для 3-поверхових 1,428 грн, для 4-поверхових 1,428 грн, для 5-, 9-, 10-, 12-, 14-, 15-, 16-поверхових 1,490 грн за один метр квадратний площі будинку. 21.02.2012р. виконавчим комітетом СМР прийнято рішення №85 "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території, що надаються КП «Сумижитло» СМР", яким було встановлено тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території. Дане рішення набрало чинності 01.03.2012р.

▲ Догори