Аварійна служба
Сервісні центри
Для споживачів
Мій будинок

Про нас

Історія створення

Комунальне підприємство «Сумижитло» - унікальна організація в сфері житлово-комунального господарства міста Суми. Маючи на обслуговуванні майже весь житловий фонд міста, підприємство поставило за мету шляхом організованої професійної роботи за новими сучасними стандартами привести кожен будинок та кожну прибудинкову територію у належний стан.

Наша місія – задоволення потреб сумчан якісним цілодобовим обслуговуванням у сфері житлово-комунальних послуг. Ми турбуємось про кожного мешканця і прогнемо, щоб усі будинки перетворилися на затишні домівки,у яких панував би мир та спокій, були належні умови для комфортного життя.

Для цього ми будуємо свою діяльність, спираючись на основні принципи:

1. Професіоналізм

У команді КП «Сумижитло» працюють найкращі фахівці, які відповідально і сумлінно ставляться до своїх обов’язків, швидко та якісно виконують свою роботу. На підприємстві впроваджуються найсучасніші стандарти обслуговування, діє сучасне технічне забезпечення.

2. Якість

Кожне звернення мешканців до КП «Сумижитло» обов’язково буде розглянуто. На підприємстві працює контроль якості наданих послуг: послуга вважається виконаною тільки після особистого підтвердження мешканця або голови будинкового комітету

3. Співпраця

Ми прагнемо, щоб у кожному будинку був свій хазяїн в особі будинкового комітету. Ми віримо, що тільки співпраця з будинковими комітетами сприятиме досягненню загальних цілей.

4. Відкритість

Ми готові до відкритого діалогу з мешканцями, партнерами, засобами масової інформації та іншими зацікавленими сторонами.

КП «Сумижитло» сподівається бути гідним високої довіри сумчан.

Підприємство «Сумижитло» є комунальним та створене 12 травня 2011 року.
Засновником комунального підприємства «Сумижитло» є Сумська міська рада. 
З питань своєї діяльності КП «Сумижитло» СМР підпорядковане, підзвітне та підконтрольне Сумській міській раді та уповноваженому органу – Управлінню житлової політики, комунального господарства та благоустрою Сумської міської ради.
Установчим документом підприємства є Статут, затверджений рішенням Сумської міської ради №410-МР від 27 квітня 2011 року.
Рішенням Сумської міської ради № 516-МР від 25 травня 2011 року житловий фонд комунальної власності територіальної громади міста Суми було передано КП «Сумижитло» СМР на баланс та в господарське відання.
Відповідно до результатів проведеного 21 червня 2011 року Сумською міською радою конкурсу КП «Сумижитло» СМР визнано виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій щодо частини житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Суми ().
 

Про «гарячу лінію»

В липні 2011 року розпочав свою роботу Call-центр, гаряча лінія підприємства, де працює 22 оператори, з них 5 старших оператори, які контролюють виконання заявок, решта приймають вхідні дзвінки.
Робоче місце обладнане:
  • комп’ютером;
  • IP-телефоном;
  • гарнітурою hands free;
  • єдиною базою даних для обробки звернень споживачів.

Колл-центр обладнаний спеціалізованою програмою R-box, яка дає можливість:

  • фіксувати дату, час, тривалість дзвінка, номер абонента;
  • реєструвати та отримувати статистику дзвінків: кількість вхідних/вихідних/пропущених дзвінків;
  • вести запис телефонних розмов.
В середньому за добу в робочий день колл-центр приймає 700 дзвінків, у вихідний день – 350 звернень різного характеру: заяви на ліквідацію аварійної ситуації; заяви на виконання поточного ремонту та на технічне обслуговування; консультації щодо надання послуг підприємством, подяки та побажання. Також приймаються скарги на невиконання або неналежне виконання робіт іншими організаціями. Надаються консультації навіть тим мешканцям, яких не обслуговує комунальне підприємство. Середній відсоток пропущених дзвінків становить – 1%.
Телефон гарячої лінії 70-21-70 працює безкоштовно та цілодобово.
▲ Догори